حالت تاریک
  • شنبه 8-2-1403
اتصال جهرم به شبکه ریلی کشور

اتصال جهرم به شبکه ریلی کشور

محمدرضا رضائی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان اقداماتی که در جهت بهسازی راه‌های حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: هم‌اکنون در حال تکمیل کریدور محور تهران-اصفهان-شیراز-بندرعباس هستیم که از شهرهای جهرم و خفر می‌گذرد و برخی نقاط آن نیاز به اصلاح دارد کما اینکه لازم است در شهرهای این مسیر بلوار، تقاطع غیرهمسطح، زیرگذر و روگذر ایجاد کرده و روشنایی نصب کنیم.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این منطقه یک کریدور از شرق به غرب در مسیر کرمان-فسا-جهرم-قیر-کارزین-عسلویه وجود دارد که هم از جهرم به سمت فسا و هم از جهرم به سمت قیر و کارزین در حال تکمیل این جاده‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: تبدیل جاده جهرم به لار به اتوبان و چهار بانده کردن این مسیر از دیگراقداماتی است که در حال انجام است، همچنین جاده جدیدی که فاصله جهرم تا عسلویه را به 250 کیلومتر کاهش می‌دهد، احداث کردیم که برای 20درصد انتهای آن یک مسیر جدیدی در محور جهرم-خوی-لامرد-عسلویه تعریف کردیم که تاثیر بسزایی در اقتصاد جهرم خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: اتصال به شبکه ریلی کشور از جهرم به راه آهن شیراز-عسلویه و شیراز-بوشهر از دیگر پروژه‌های در حال اجرا در این منطقه است که خطوط قطعه دوم آن هشتم بهمن ماه باز شده و کلنگ‌زنی خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه‌های روستایی این منطقه، تاکید کرد: تعدادی از روستاها نیاز به جاده دسترسی داشته و برخی راه‌های روستایی نیز باید آسفالت می‌شدند یا پل‌های آنها باید تعریض شود که توسط بنیاد مسکن در حال انجام است تا مشکل تردد ساکنان این روستاها حل شود./

پایان پیام

اظهار نظر / پاسخ از