حالت تاریک
  • شنبه 8-2-1403

به تعهدمان برای راه اندازی پرواز خارجی پایبندیم / با اتمام پروژه باند فرودگاه جهرم شاهد انجام پروازهای خارجی خواهیم بود

به تعهدمان برای راه اندازی پرواز خارجی پایبندیم / با اتمام پروژه باند فرودگاه جهرم شاهد انجام پروازهای خارجی خواهیم بود

با حضور دکتر محمدرضا رضایی نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، س.رد.ار توفیقی مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، مهندس کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس، مشاورین و پیمانکار پروژه تعریض، تطویل و بهسازی باند فرودگاه بین‌المللی شهدای جهرم، روند اجرای این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

🔰دکتر رضایی نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی:

🔹تسریع در روند اجرای پروژه فرودگاه جهرم از اولویت‌های ماست‌. به شهروندان تعهدی داریم و به این تعهد پایبندیم‌. راه اندازی پروازهای خارجی مخصوصا به عتبات عالیات یکی از آرزوهای دیرین شهروندان جهرمی است که با اتمام این پروژه، به این آرزو جامه‌ی عمل پوشانده خواهد شد.

🔸در حال رایزنی در مورد مقصدهای پروازی خارج از کشور از مبدا فرودگاه بین المللی جهرم هستیم تا بلافاصله این اتفاق مهم بیفتد.

🔹شرایط باند و تجهیزات فرودگاه جهرم برای پرواز به مقاصد خارج از کشور آماده نبود و برای این مهم هم‌اکنون پروژه‌های با ارزش ۲۵۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است تا پروازهای خارجی انجام گیرد.

🔹خوشبختانه محدودیت مالی برای پروژه‌های فرودگاه جهرم وجود ندارد و به صورت مرتب ترزیق مالی به پروژه ها صورت می‌گیرد.

🔸ساخت پارکینگ هواپیما و روشنایی باند برای انجام پرواز در شب نیز دارای اهمیت است که خوشبختانه در این پروژه به این موضوع توجه شده و انجام خواهد شد. دو پارکینگ استاندارد برای پارک دو هواپیما به صورت همزمان در نظر گرفته شده است. به علت گرمای تابستان در شهرستان جهرم، از تابستان آینده پرواز در شب نیز امکانپذیر خواهد بود.

🔹ساختمان س.پا.ه حفاظت فرودگاه جهرم هم احداث خواهد شد. شاهد تجهیز ساختمان نیروی انتظامی نیز خواهیم بود.

اظهار نظر / پاسخ از